50 Cent

Last updated: 12 hours ago

Catch 50Central this Wednesday expect the unexpected ๐Ÿ˜†10:30pm on BET. #50centralbet

2.4k reactions 97 comments
Priscilla Nicholas Ya set it off so shit just popped off .
Smooth Image Str8 up 50 BCUZ SHE DRAGGED ME DOWN HERE
Jermell Harrison 50 ๐Ÿ’ฏ
Taylor Unique Too Funny๐Ÿ˜‚
Ansudo Os Q Vivem Depois de 2pac sรณ vc mais ninguรฉm.

People can be so invested in you, but ain't investing in you. LOL @thechristishow in the spot light, catch her on #50centralbet

1.8k reactions 56 comments
Buck Mouhmed 50 cent + ู…ุญู…ุฏ
Buck Mouhmed Y ai ou
Lisa ODwyer Ohhhh dear !
Hugo Emir Ezequiel Candia Que dice?
Benjamin Martin Agreed

๐Ÿคฆโ€โ™‚๏ธthis is true ๐Ÿ‘€, keep me out ya mouth and we cool. We can all get along @jamesjeffersonj

4.3k reactions 135 comments
John Walston Hahhahahahhahahah that's so funny I forgot to laugh even harder this is a joke
Lorel Nelgo Man listen the new saying is don't make be 50 petty on your ass!
Sarfraz Amg Malik 50 the boss, man will chew you up and crap you out. Lool
Ishtiaque Hossain Aunee I donโ€™t mess with cents, im all about dollars!
Katherine Rivera whatever he thanks that bitch said, she said that shit. ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Box juice mood: not a care in the world๐ŸŒŽ#littlebigman

5.8k reactions 88 comments
Tamara Taylor Heโ€™s handsome......
Tanya Tapioca Adorable and cool pics fifty .
Nina Mill He acts just like u ๐Ÿ˜๐Ÿ˜˜
Zhala Dollaa Hey Sire!
Valdo |๐Ÿ”| Kak_50 ๐Ÿ’ฆ Genggamlah bumi sblm bumi menggengam anda,pijaklah bumi sblm bumi memijak anda,maka perjuangkanlah hidup ini sblm anda memasuki perut bumi.

lmao

50 Ridiculously Terrible Fails
50 Ridiculously Terrible Fails

Visit the post for more.

164 reactions 18 comments
Tinga Boldone Stewart https://www.facebook.com/pboothe2/videos/10214483186417660/
Kieran Cassidy Jack Davis
Authoress Yatta Rose 50 I'm 21 Trying To become a success like you. Please check out my book dropping friday. Hopefully it can be turned into a movie https://www.facebook.com/DizerelleBandz/posts/1502506983168070
Sofiane Louis Lukas WernerBros hahahahaha
Ella J Brautigam Funny

BRUH...

This โ€˜Wheel of Fortuneโ€™ Puzzle Confused the Heck Out of People
This โ€˜Wheel of Fortuneโ€™ Puzzle Confused the Heck Out of People

Be honest โ€” Twitterโ€™s answers are better than the real answer, right?

267 reactions 132 comments
Kim Langston What's the category?
Nincia Nincia Haha
Suzanne Buckley Dick at work....
Phia Harris DICK IT WORK๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€
Jeremy Wayne Easy Fuck at work

I'm back in the gym, training for this Frigo under wear campaign. Time to work day 1 #Frigo

22.4k reactions 425 comments
Trina Allen Damn I luv him an them strong and arms now this is worth my time๐Ÿ’‹
Andre Blackwood I am your alter ego!!! Get rich r die trying, only 4 d power of a dollar, Ptown 2 queens. U can call my lil bro supreme n my baby brother on 3 counts of shooting serving 3-9 trying 2 b like Mii!!! Bigup yoself iconic legend been chasing u a long time ...
Richard Street N Emi 50cent do your work, Haters are nothing, papa.
Freddy Junior im still skinny as hell lol but im going 5 times a week now
Ladersone Camara My best rapper always despite everything is conori

26.8k reactions 351 comments
Mavusana Stephen I hope ur son don't grow up to become a moron like ur other son
Salone Onwuhchi Aww!,the cutes looks like his dad cutesss baby!,
Sandile Mthintsilana Nigga i aint care about your life style as long as you still doing best music i love you.
Mari Armstead 50 what's up with you and child support I seen on twitter
Kenya Sanders Thays what you need 'to focus on 50 your kifs

Mood:50Central Rating up 74% last week, Thanks for supporting me. ๐Ÿ˜‰Feeling like the old 50, ๐Ÿ˜ yeah Bitch pack a bag. ๐Ÿ˜†yah gotta go, yah gotta go. LOL

1.6k reactions 44 comments
Jasmine Nicole ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Sipa Tapo Big man
Suzie Uzi That is NOT Ashanti
Brandon Davis Lmao
Isaac Acheampong Better

Get your tickets NOW..You don't want to miss this one..

3.0k reactions 89 comments
Martha Perez Quiero ir
Kai Rabus 50 Cent feat. Bad Bunny. Nice
Maama Tapo Despacito ๐Ÿ˜‚
Diego M. Pereira Flavia Alves tenho interesse, bora pros states
Edwin Parra Pero no es acรก o si ๐Ÿ˜๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ

Woww...

2.8k reactions 63 comments
Karl Myers Kelly-Ann Mccarthy xxx
Cihan Buyuksu Ceren Buyuksu watch this
Anita Povลกe Nina Povลกe Katja Veliฤkoviฤ‡ ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Randy Martinez Lauderes Jo Ann Tonnette McGregor pwede mong maging movie buddy
Ca Ba also ich belle selten bei filmen ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฅ

Yeah baby, me and @KINGJAMES arrived in 2003. They can hate it or love it. We still on Top. #50centralbet

8.5k reactions 167 comments
Jon Kucik And you only kno one line don't you kno
Ronnie Ritchie why he got the durag on? mans hair line is on the back of his head.
Manuel Ramos Baro Quitate ese condom del craneo que se te ve que no puedes ni parpsdear ,,Ganster de postin!!!
Ian Ivan We all know this is just a Fan page
Nick Eversole Smh..thought u we're better than that 50

๐Ÿ‘€ Wendy williams just told me to get my life together, smh ๐Ÿคฆโ€โ™‚๏ธ your husband is not a bad man. he deserve a side chick for talking to you, you ugly motherfucker Focus on your own shit bitch. Oh yeah we in club LUST tonight your invited.LOL #50centralbet

16.4k reactions 2623 comments
Tiffany Prince Lol...... gosh after along sick day this made me laugh ... that's good for her she always have something to say about other people ... but what the hell can u say about her ... but ewwwww
Julian Immortal Anderson She's a ๐Ÿ‘ฝ and his house must be filled with alcohol. U would have to be drunk 24/7 to be around that. Yuck. wake up in the morning and say fuck coffee Pass the bottle of effen. ๐Ÿคฃ
Whitney Jane Thomas Are you for real right now?! I canโ€™t believe you just posted such petty trash! WOW I used to think you were cool now I can see your anything but!
Keyana Browhow She gone learn eventually to keep her mouth off of other people lives, when you sitting your ass over there with a cheating husband and you built like a upside down egg, you need to get your life together, and mind your own business ๐Ÿ˜๐Ÿ™„๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Jae Antony And this is how people really look underneath who talk about people belittle people stir up mess and drama with others.....Keep it up Wendy lmao u go girl with (I can't even find a word) ya bad built self๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚#NoSheDidnt

Check out LeBron James rocking out to that classic #GUnit

11.1k reactions 250 comments
Diphapang Molope That album is still tops๐Ÿ‘Œ๐Ÿพ
Laila Amazigh I'm proud of him for becoming a Muslim men โคโคโค
Rodney Williams whaaaat bron playing that heat ๐Ÿ”ฅ
Scotty Hechler He acts all hard like he's tough. Your a bum lebron
Josh Rankins 50 started off as shit.. an.. still is.. props tho.. for sellin poop to people with no ears

Child support release party Friday 13, Club Lust 1:00 AM Happy Hour drinks on me. Tom petty is alive !!! Ladies with no kids, Free Admission ๐Ÿ˜† Ladies who didn't collect child support, Free Admission๐Ÿ˜†

3.8k reactions 151 comments
Jason Herrington 50 you look like a fucking deadbeat posting shit like that. Bye bitch.
Emil Elliman Hey 50 what do you mean Tom Petty is alive?
Desoul Survivor Most of you women are quick to jump into court for your selfish interest not purposely for the child so stop acting like y'all saints most of ya be setting a nigga up for the ๐Ÿž off government.....
Bambi London What's child support,did it all myself.
Lucy Sarabia Iโ€™m on the โ€œladies who didnโ€™t collect child supportโ€ category. ๐Ÿคฃ

๐Ÿค”๐Ÿค”

How Long Would You Survive in the Game of Thrones?
How Long Would You Survive in the Game of Thrones?

In the Game of Thrones, all men must die โ€” the question is, how long would you survive before meeting your end? Valar Morghulisโ€ฆ

127 reactions 38 comments
Carlos G Rodriguez Cheyenne Wentzel
Safiatou Hanne Ousmane Tall
Tom Thorpe Jacy Thorpe
Kuse Ellafi Muhenned Talha Talha Mohamed Cherine Arabella El-Gomati
Emily McDonnell Josh Gittoes

Throwback Jennifer Aniston #tbt

13.8k reactions 456 comments
Dom Moody her pussy is still sensative haha
John Sabor Dude, I know you hit that!
Darrell Tipton She got that "i can't believe it was so big" look. I see that look alot. ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Adriano Kennedy face of who could not stand the big dick
Jamie Joseph I hope you slipped her 50 cent and enjoyed the ride?๐Ÿ˜‚

LMAO!! WOW... ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

20 Pics of Animals That 100% Look Like Awesome Album Covers
20 Pics of Animals That 100% Look Like Awesome Album Covers

If these were actual album covers, these animals would all top the charts.

317 reactions 19 comments
Robert Young Stacey
Master Minds Elgeroll Alberto
Warrenn Byford Calum Smith
Uli Van Rensburg Emma Brown Sarah Cornwill
Kami Brown Hahaha

Damn..he's finished

241 reactions 53 comments
Gary Lett One word Prison.
Eva Tarnawski Later asshole
Patrick Coleman But trump said.....
Sunil Nair vomit
Travis Fletchall BEST FRIEND OF THE DEMOCRATS

Test your skills....

Only True NFL Fans Know All Team Cities and Mascots. Do You?
Only True NFL Fans Know All Team Cities and Mascots. Do You?

Are you ready for some football? The next NFL season is right around the corner, and weโ€™re ready to watch the game! But only true fans know every team and every city. Do you? Take this quiz to find out!

168 reactions 12 comments
Ronald Shiro PHILLY EAGLES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kris Schohr Clavelle Got them!!
Alley West The blue star is Dallas Cowboys
Darius Douglass Easy af
Sandra Do Hahahaha lol

What,๐Ÿ‘€ my nana said my auntie G can take me out side the church. so I can get some air before I start cutting up because I told her, God just told me we been in here to long. LOL #50centralbet

3.5k reactions 107 comments
Ivan van Faassen AN BOY WITH A DREAM
Keisha Robinson You told Nana right!!!!
Sandra Do So lovely and funny.
Tony Anthony Nice picture
Philly Baguettez ๐Ÿ’ฏ๐ŸŽฒ๐ŸŽฒ๐ŸŽฒ๐Ÿš˜๐ŸŽฒ๐Ÿ™Œ๐ŸŽฒ๐Ÿš˜๐ŸŽฒ๐ŸŽฒ๐ŸŽฒ๐Ÿ’ฏ

Kamira White KILLED it on #50Central last night, check her out

453 reactions 9 comments
Kurtis Carter https://youtu.be/SwoUPhyMUjM
Kurtis Carter https://youtu.be/SwoUPhyMUjM
Priscilla Triplett Yes
Patrice Port I canยดt seeing it!!!!! great๐Ÿ˜ž
Janice Dunbar Reminded me of mines

Check out Maino new interview with Thisis50

830 reactions 36 comments
Deyablo Riss 50 cent
Sandra Do Am coming 50ok lol
John Charles Gardiner ๐Ÿ˜œ
John Charles Gardiner ๐Ÿ‘น
John Charles Gardiner ๐Ÿ˜

You better be watching BET in 5 minutes #50Central

935 reactions 80 comments
Harry Tyrone Whorton Fuck you nigga. Pay me some money got dam. I want some money!
George Vadnais You better drop that power mixtape
Talib Kamel that bitch is on dvr ^_^
Eric Verdejo Na man. Watching the Yankee game
Trent Rock 1st I need to "go on and get my reefer!!!"....back in 10 mins....

Make Sure You Tune in to #50Central Tonight at 10:30 pm EST . You Don't Want to Miss this One...

486 reactions 29 comments
Bizimana Pascal come un Rwanda 50
Bonnie Harris โค
Sandra Do I live in Spain WHO Tell me lol
Kassie Riley Mejia ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Adilah Dibba AIGHT

Still #1 I love you Em, you my nigga for life.#RapGod

28.9k reactions 560 comments
Arza Linscott Trumps lucky Em toke it easy on him, I liked the message of the freestyle but It could've been better, this is probably Em's last album because it's not as fun anymore for him, I'm sure he will put out a few songs in the future like Dre but he's more ...
Jordan Haynes So many people hating on Eminem because of what he said. If you honestly think he cared that people would get mad, don't you think he wouldn't have done it? He did it because he was tired of the president's bullcrap and wanted to say something. He ...
Richard Thompson I liked Trump's rhyme better, the new Slim Shady just murdered Eminem, lol. Eminem had some good flows in the past, but that song about politics that he couldn't even get right sucked so bad it's laughable, not worth even listening to
Sharon Benton- Morris This is what's wrong with America....that this is accepted Behavior, perfectly normal. Where did we go so wrong Oh so wrong!
Ben Johnson People act like this is his first political rap stance... He went at the W and chaney too and didnt get the hate he is now

J. Cole, Snoop Dogg, and More React to Eminem's Trump Diss in BET Hip-Hop Awards Cypher

J. Cole, Snoop Dogg, and More React to Eminem
J. Cole, Snoop Dogg, and More React to Eminem's Trump Diss in BET Hip-Hop Awards Cypher

Rappers, sports stars and regular people react to Eminem's Trump-dissing cypher. The jury is split on whether or not the Rap God's freestyle was any good.

12.0k reactions 251 comments
Jacqueline Barbato People hate Trump so much, but canโ€™t keep him out their mouths! And he made no sense when he said some stupid shot about who will pay for his vacations when he cuts taxes! Unlike Obama, TRUMP DOESNโ€™T GET PAID TO BE THE PRESIDENT! He is doing that job ...
Johnathan Moore So he wants me to choose between the POTUS and a rapper that hasn't been relevant for a decade? That's easy enough. Great rapper, ignorant person. It happens quite often. Lmao
Alex Oso Waveriding? Lmao so you think what america is becoming into is not important? That because people are spekaing up against the hate its boring. Oh man.
Ben T Lee Let's not forget that em sold his soul, and he do t wanna rap either, not saying the freestyle was wack. Politics ppl.. it's all a big game.
Joshua Gold Hey Eminem, what up? I always thought you were the man. Every since the days you rapped about Stan. I couldn't believe you drew a line in the sand. I didn't think I had to decide where to stand? You don't want me as a fan? If I don't surrender my ...

What you want kid I'm working, SO STOP AND MAKE ME LAUGH.๐Ÿ‘€๐Ÿคท๐Ÿฝโ€โ™‚๏ธ he thinks he's King.

9.2k reactions 171 comments
Aziz Binchi He's cute what did you call him? 30 cents?
Vaughn Inniss I am Vaughn Jackson still virgin that why change name in 1990 to Vaughn Tyron Inniss.I am free.
Vaughn Inniss I have no family or girlfriend work or live in India I don't care.
Kingsley Emeka Nze Mr 50 cent, your son doesn't look like you, Marquis does
Okija-okija Janet Hehehehe so cute.... missing daddy he wants a hug and a candy

New Heat (BOX TO BOOM)Mally Stacks Ft Fat Joe ๐ŸŒŽPremiere tonight 10:30 pm ET on 50Central

4.0k reactions 64 comments
Chris Cosper yeah, he aint gettin skinny!\
Adilah Dibba Doing a great job
Adilah Dibba Around 50
Adilah Dibba LET THE MUSIC PLAY
Jeff Schuh Ugh this sucks!

Rap God... #Em

โ€˜We F***ing Hate Trumpโ€™: Eminem Blasts POTUS in Explosive Freestyle Rap Video on National Television
โ€˜We F***ing Hate Trumpโ€™: Eminem Blasts POTUS in Explosive Freestyle Rap Video on National Television

Surrounded by other Detroit rappers including Kid Vishis and Royce Da 5โ€™9โ€ณ, Eminem laid waste to the Trump and his supporters in his incredibly raw and emotional verse.

20.5k reactions 1617 comments
Jonathan Bar Odds are half of his fans voted for Trump. Maybe not the best strategy to insult them in advance of releasing a new album, particularly when he's pushing 50, and his lyrics aren't likely to win any fans of the modern day left.
Donald Scott Burdette Don't let this distract you from the the fact that in 1966, Al Bundy scored four touchdowns in a single game while playing for the Polk High School Panthers in the 1966 city championship game against Andrew Johnson High School, including the ...
Pat White Eminem are you sure it's not Enima? Lot of stuff flowing from his mouth!Question in article about how people would react when a white entertainer speaks out. Number one he isn'tmuch of an entertainer and number two he's a wanna be with a buanch of ...
Todd Jones How about looking at it this way.. Had Mathers came out doing some freestyle rap and didn't mention one single thing about Trump in it ..do you think we'd all be having it shoved in our face today? ..No, I'm sure.. No .. thing is, he's no different ...
Jeremy Cox Does no one remember em going racist in his beef with ja rule? Em has been irrelevant since encore.... everything since then is just his sell out music, he lost his message and conviction years ago......he is kinda like the male version of maddona, just ...
Next page

Last updated hashtags

WEFest BirthdayGirl LioRush Ozzfest Halloween Equilibrio TeamPorta TIDALXBrooklyn AMAs soldout LoveAndDanceWorldTour NappyBoyRadio GoodLife FeaturingTPain KISSRockCity PaulStanleys KISSKruise GeneSimmons KISS KISSTORY KISSARMYROCKS TommyThayer NationalPoetryDay Korn rottinginvain MusicMonday Butterfinger FallEssentials IGNConventionBahrain Booyaka