Vinny Guadagnino

Last updated: 5 hours ago

Rest in peace, Lil Peep.

337 reactions 18 comments
Sam Koudsi Ugly cunt im glad his dead
Monika Maniak Rick Pedersen
Kirss Vicc Valtina Perry πŸ™πŸ˜•πŸ˜”
Michael John Gare Bianca Hardy ❀
Jessica May Dunn Same

Wassup Angela?

48 reactions 0 comments

😱😱😱

DL Hughley Reveals Secret Lovechild Murdered by Mistress
DL Hughley Reveals Secret Lovechild Murdered by Mistress's Boyfriend

The comedian was devastated by the loss of his son.

60 reactions 2 comments
Audrey L. Wendell Kelley Tirrell
Rachel Leighty What a sad story

Ok this is freaky

9 Signs that you may have been reincarnated into this life
9 Signs that you may have been reincarnated into this life

These signs point strongly towards your soul being born again.

105 reactions 6 comments
Nehily Arteaga Alain Guerrero very interesting
Leirin Snyder I dont believe in reincarnation
Kimberly Johnson Yes
April Carr Sounds familiar 😎
Victoria Rojo I believe and all of it was me

This guy is a hero!

NFL Player Asks Animal Shelter for
NFL Player Asks Animal Shelter for 'Not So Adoptable' Dog and Gets Surprise of His Life

Some older or less attractive animals wait for years in shelters for someone to adopt them. But one NFL player specifically requested a dog that nobody else wanted.

382 reactions 3 comments
April Carr Looks like my Maggie Carr
Jennifer Anderson Stanley is awesome!!
Melloney Sadowski Citizen Of The Year In My Eyes πŸ˜‰

I’m not a plumber but no one lays pipe like me

1.8k reactions 84 comments
Michele Mendez Omg ur too funny Vinnyβ™₯️
Gabriela Meneses Jarpa Catalina Meneses Jarpa de los mejore smomentos 🀣 vinny qlo
Shannon Krus You clogged the toilet Vin lol
Nicole Fritz Brandon Fritz lol. Love this show!!
Megan Mayo Savannah Meshell good old jersey shore! πŸ˜‚

655 reactions 133 comments
Shania Paquette Victoria Selina that glow tho
Katherine Pinedo This reminds me of someone lol πŸ˜‚
Asia Milczarek πŸ˜‚
Michaela Fay Taylor Rybeck remind yoy of anyone πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Mick Omarr No

3.3k reactions 4391 comments
Silviana Maria HaHa Sabrina Balice I was going to tag you in this but saw someone already did
Joshua Schmidt Kilian Thullen eine Variation von " du stehst auf Krabbenburger du alter Schwertfisch"
Marjy Sunshine Godbertius reminded me of you!!! I think its the facial expression!! Couldn't resist!πŸ˜‚
Nicole Tyszkowski Bennett Leon why do I feel like you say β€œthat’s what she said” in every conversation ever
Gissell Garcia Amelia Prado you πŸ˜‚ btw I didnt watch the video πŸ˜‚πŸ™† the title says it all ❀

How did she know??

26 reactions 2 comments
Sandra Campas Mc It was his mama sending him a message. πŸ’—
Antonietta Caruso I have no idea would like to know same thing

πŸ™ˆ

739 reactions 1645 comments
Nia Tupola Lineeh Mele all the damn time
Chucky ArAgon Rosie Lescano Ely Ruvalcaba thats us but doesnt happen like that lmao
Darion Kennedy This better be us on my bday πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ Cheyanaa Kutt Troy John lmao holy πŸ˜‚πŸ˜‚
Bryanne Bidwell Elizabeth every time we're with Brent this happens πŸ˜‚
Ashley Kassandra Remington Lo Ruby when eddy and Mike are together

πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

3.6k reactions 1331 comments
Megan Meek Cody Meek you then you would say "this one is a purple" hahaha
Mike Anderson this is no ordinary wine snob...
Haley Marie Hahahahahahahahaha more like "this is... Going to be in my stomach now"
Miranda Makenzie Liebman Shannon Lantz this is what id imagine you doing as a wine enthusiast
Jessi O'Brien Mindy Larson This will be me at the dells on ur birthday 🀣

Blinding

2.4k reactions 531 comments
Vienna Vermeulen Laura Maes hahahaha highlighter be like πŸ™„
Nayeli MuΓ±oz Meli Ortiz asΓ­ el jueves de tirando iluminador que nos vamos a poner
Lopez Maranjelly Daisy Uribe when you’re hilight poppin
Saveth Chuorn Katlyn, makeup goals πŸ˜‚
Yesenia Delgado Miriam Yepez me when you wear highlighter

How mad would you be? lol

2.2k reactions 412 comments
Thomas Liam Mavin Brooke Morin lmao hes like am i still dreaming hello.
LaVena McMahon Cadwallader No way he slept through that
Travis Waite Jayde Mariah Casey you should do something like that to Zak Harney πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Kat Smith How can u not feeling ur skin being touch?
Nitza Mejay Samantha Trejo this is you to sean lol

Every damn time

8.1k reactions 5437 comments
Kerilyn Huff Elliott Bosom-Oakes reminds me when you first came down here and we shut down the bar down town and walked home πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Victoria Accomando Gabriella hasnt happened in a LONG time but this use to be us πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜­πŸ’€
Letaulau Avea Nikki there's light in the sky...wait wat time is it?!
Ajcha Devolder Arnoys Sarah dit is steeds wa ik denk als jij zegt 1drankje maar
Staci Marie The night we said we'd never go back to dp unless brad was working Channon πŸ˜‚

πŸ˜‚

5.4k reactions 1569 comments
Ariane Bonnici Jess Torr what we were talking about last night!
Rino Maurati Rob Groszko This is me in my bedroom at night after watching a horror film.. All Night Long!
Darla M Starr Lmfao Savana Wilson omg this is me I scare myself every night before bedtime lol
Athena GonzΓ‘lez Cameron Beach me whenever you tell me you hear/see shit in the basement πŸ˜‚
Heather Felice Cindy Rivera this was us last tuesday in barstow lol

6.3k reactions 1845 comments
Patrice Lindroos Emilia Jasmine ja har altid minst fyra vΓ€ckningar
Scarlet Sandoval Milton Sandoval that’s so our daughter Lisa in the morning though and on Saturdays πŸ™„πŸ™„πŸ˜‚
Rosie Corrales Nancy Malia who was this in Seattle last year... before a flight LMAO πŸ˜‚
Sarah Dupuis Marina Vital cest sa quil faut que tu fasse pour te lever le matin hahahaha
Rochel Yolanda Melinda yes I’ve been up since fucking five

Nice try lol

4.6k reactions 872 comments
Jacqueline Camille Rick Richardson haha I'll give them an A for creativity
Jacob Matthew Boisvert Jamie Keane-Ivester this would be me with my cherry air freshener πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Evelyn Moore yeah. right.They think the cop was just born yesterday
Morgan Kesley Parker Katie Hancock partners in crime problem solving!πŸ˜‚πŸ˜‚
Jackie Perez Berto Sin Cara the kind of explication you come up with

Make-up does the trick!

19 reactions 18 comments
Liz Herchen Taylor Ravlin
Sergio DM Emms Berge
Maddy Orazio Phillip Pappas
Brittany Pouw Demi Blom
Nada Fortuna Tyrone Berry

Watch out ladies

113 reactions 323 comments
Torstein Storaas Joakim This weekend
Carla Fotsch Martinez D hΓ€t der wohl ΓΆpert d'samira entfΓΌehrt Hamza Raya
Bogaljevic Sabina Ermin Lihovac evo mene pozdravljam drugarice πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Maritza Acosta DjStilettos Is that French Montana?
Steffen MΓΈller Det squ mig der er ude at cheke mine smΓ₯ lam mææææh

....thank you?

2 reactions 1 comments
April Carr You are more than you think, or I make you out to be

πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

850 reactions 101 comments
Krissie Anne Dawn Clark lol
Cassidy Rush Lacey Armitt πŸ˜‚
Kate Briggs Corey Murrell ya bf
Bridgette Quinones Ingrid Rodriguez Montoya your boy πŸ˜‚
Jessica Whitford Dollar Shaun Dollar πŸ˜‚

Dude YES

Drake to Revive His Favorite Show on Netflix Because He Loved It So Much
Drake to Revive His Favorite Show on Netflix Because He Loved It So Much

Let's address the fact that Drake is executive producing a film he first watched on Youtube.

87 reactions 4 comments
Bryce Knight Kevin Gardiner Prescod Knight
Mimi Pahis Sydney Ayers
Nolan Calderon It's too boy
Charlene Poaiti I’ve been waiting so long for them to do another season 😊😊 thanks Drake

Poor Gaga!

Lady Gaga
Lady Gaga's Health Problems Take a Turn for the Worse

As her health continues to decline, the β€œMillion Reasons” singer gives fans a heartbreaking update on her continual struggle with chronic pain.

223 reactions 33 comments
Alyssa Arellano Self........
Willie Burt Get better soon?
Frank Torres Hugs... and prayers.
Cerrese Mollena Esteron Get well, prayers sent...
Anna Ruggirello Get well my QUEEN❀️

A visual representation of how well I'm handling life right now

5.2k reactions 1097 comments
Kimberly Ager Geri. If this isn't me somedays, I don't know what is.
Harmony Cassidy-Ngaia Rachael Reihana me when I realised my assignment for t sem is due in 2 days not 4 πŸ™ƒπŸ˜‚
Odalis Perez Simba Simba you da ppl in da background not helping
Claudia Oberg Beth Kimpinski this is what was happening when we went back up from camp out and no one believed us
Michelle DeVito Stephanie Ann remember the tents blowing at school πŸ˜‚

Drake's got GAME

548 reactions 76 comments
Cheyenne Alexis Smith Ireland But not taste those are ugly bags
Kylee Kristin Stamper Okay well my number is 412-91.....
Amanda Hail Why does this not surprise me πŸ˜‚
Peg Cat For his wife ? Gurl please !
Oriana Tripodi Rikiesha your set πŸ‘πŸΌ πŸ’°
Next page

Last updated hashtags

StyleByZeta LetMeGoMusicVideo goopGIFT NickBakay lovingthismorethanIShould MartinMull worldprematurityday tbt you LEGEND Donatella icon pheomenal janetjackson dancingmood royality TheOriginal FridayFavorites hulk Humanity WednesdayWisdom NationalPhilanthropyDay tossed tossitup tossingsalad eathealthy RocktheBellsRadio gokingsgo TRIPtour GIRLGAZEZINE