50 Cent
16:31 09/12/2017

Michael Rainey Jr aka Tariq from POWER Talks Being the Youngest Villain on TV via Thisis50

134 reactions 16 comments

Comments

Le Qui've Felemahe
https://www.youtube.com/watch?v=fHRB8ZUbDcI
Brianna Bette Jane
https://youtu.be/6BR0K6F6_X8 Check out my club vid with Rae sremmurd
Carl Orwin
Charlie Falcon
Mamu Djanna
io
Limits Ak
Fuk power niggah dumb word
Tiffany Johnson
Have a US bank account and want to make extra cash overnight with no money down call or text me ASAP 708-731-1746 ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ’ฏ
David Mb Mubagwa
Power comme jamais
ู…ุญู…ุฏ ู…ุฎุทุงุฑูŠ
Fok yiu bitch
Mamello MaTlokwa Lehana
#ThisIs50... I dont know what you take for! :)
MakDon
What's good Fifty
Gustavo Berisso
50 got his Facebook account back! โœŠโœŠ๐Ÿ˜ญ
Tricia Smith
50 CENT SONG 21 QUESTIONS FEAT. NATE DOGG ALWAYS A REAL HIT!๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„
Tabanga Long
Cj cj i know you seen me on your page you play to much but im get to the bottom of this if it cost me my last welfare check the truth always come to light @50cent

Other newsfeed from 50 Cent


Me and @paulpierce chilling Vegas last night. #50centralbet

9.4k reactions 159 comments
Kerrie Kolata Great picture
Talib Kamel The fight tonite
Rui Alemรฃo Esse รฉ o cara!... #50Cent
Dominique CloutGang Bentley ๐Ÿ€The Truth๐Ÿ† & ๐Ÿ‘นBoss Man๐Ÿ˜ˆ
Chris Mellin Paul Pierce i don't see you?

Me and @davechappelle fight weekend Vegas. #50centralbet

14.6k reactions 107 comments
Kwantang Kwalar 5 likes from one, 50 Cent
Liz Bele nice 50
Emanuel Stefan Dinca 50 boss i love you 50 my men
Jake Nuncio Who you got GGG or Canelo
Cesar Negron Chappell looks hurt

G-Unit

753 reactions 13 comments
Ryan Rla Ahern https://www.youtube.com/watch?v=EDKwCvD56kw
Ali A Khansa Jaafar Jdeed
Mark Aggers Matt Aggers Ja Mill Tyler Seiger
Bombon Gonzalez Stop it 50 Cent
Ange Patrick Bitty Onuikรฉ This is bet show

My man @cedtheentertainer came and shot some real funny shit for 50Central. I can't wait till you can see it. #50centralbet

8.0k reactions 67 comments
Abdoulaye Camara Timpra
Ici Chil Love Ced
Ange Patrick Bitty Onuikรฉ hello.finish it you LL welcome
Anwakobe Thankgod Kc nigga am so fly a?
Roy As Moses #TRU #StLoU

Thisis50

365 reactions 10 comments
Distractie la maxim https://www.youtube.com/watch?v=5cI46BeGqqI&feature=youtu.be
Forget F Peta Hey 50 please I heard some rumours about G-Unit please call me I'll tell you (0649320514) or just add me
Valdo Selamat Begadang 50 Cent Statusnya Lucu Thisis50 Telat 1 menit 3 detik [+] VIP Bot Account Ane Adalah'robotkomentar Likeotomatis [+] Maaf banyak komentar
Zulfqar Abbas Nadia Arif
Stephanie Davis #50

LOL This is what's going on all night. ๐Ÿ˜†don't call here talking about 50 told you to call, where the ๐Ÿ’ฐbag at ?

7.6k reactions 208 comments
Dreanna Harris That's why Fiddy my Nigga! Where the money bag at?! I'm gone need that! Love you !
Theo Thoe Good ๐Ÿ˜Š gracious and morning to you as well Sir 50 Cent. Amen -Us-
Leonardo Vieira Men tu Sabes oque fala hoje em dia no Rap a Gente ver muita Ipocresia as pessoas queren adivinhar o Pensamento da gente sem Saber oque se passa , acabam jogando muita merda no Ventilador, nem liga meu bom fala dos trampo foda ae .uooooooool
Peter Ozzie P Osborne Transfer ยฃ50. Into my English account if you the real 50. ๐Ÿ˜‚
Dawn Dahlquist Eldridge Stop playing, you are all played out.

Club Ace's is closed everything moving to Brooklyn. Ain't this a bitch, ๐Ÿ‘€STAR running shit in New York . I guess we going to LUST ๐Ÿ’ฐ๐ŸŽฅ LOL

1.2k reactions 28 comments
Valdo Selamat Malam 50 Cent Fotonya Lucu Club Ace's is closed everything moving to Brooklyn. Ain't this a bitch, ๐Ÿ‘€STAR running shit in New York . I guess we going to LUST ๐Ÿ’ฐ๐ŸŽฅ LOL Telat 20 detik [+] VIP Bot Account Ane Adalah'robotkomentar ...
Michรฆl ZA STOP HACKING MY ACC, OLD MAN.
Yaya Swaray Nice
ู†ูˆุฑู„ุฏูŠู† ู…ุญู…ุฏ Very nice
Katherine Martin Michael Martin r these your homies?

We eating good, I got POWER baby. LOL from the bottom to the Top, This you gotta love.

1.9k reactions 753 comments
Harry B. Veer Killing it with this show! Best show right now hands down!!
Michelle Vasquez Power crew breaking bread together...love it!โค Looks like fun!!!
Ephraim Boakye She wrong for killing that lil girl. Rip Raina ๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚
Joyce Jordan Thanks for letting me in on the party!
Janice Dunbar Why it looks like you r all eating the same thing

G-Unit

8.0k reactions 745 comments
Mel Mel I played your throw backs on my page the other day, wankster, I'll whip your head boy.. Mt favs
Matthew Michael Bulmer This song will still be fire 10 years from now
JP Jones Young Bucks was the Best Lyricist on that Album
Fred Lee Clouse The best song you ever made was g'd up...you need to go back to that
Wallaki Gray That's a new song or old?

This was the list in 2016, come on now ๐Ÿคฆโ€โ™‚๏ธsmh this is fucked up. LOL #50centralbet

288 reactions 15 comments
Danilo Vilares https://m.youtube.com/watch?v=9tmveyXJT08
Phรบc Nguyแป…n โคโคโค
Aleti Philliams He is great
Safi Mckenzie 50 killing it
Stephanie Davis โœ…

LOL ๐Ÿ˜† This is sad, 2017 BET gotta do better. There are a lot of good video directors out here,they keep putting the same directors every year. SMH don't worry I'm taking over I will fix it.

320 reactions 37 comments
Rapheal Bondzie Game changer fif๐Ÿ‘
Ariel Cole Missy
Yolanda Maumill Take over 50 be great for your wealth
Deborah White Fix it
Stephanie Davis Yes am hired ๐Ÿ’ƒ๐Ÿ’ƒ๐Ÿ’ƒ๐Ÿ’ƒ๐Ÿ’ƒ

This is what it happens when you put the Biggest show on STARZ and the BIGGEST show on BET together. (50 Central POWER)

4.5k reactions 136 comments
Chloe Baxter I love power i wish there was more of it.
Xavier Darville These pictures show there are 3 white in minorities for change the habit hahahaha
Adeniyi Martins Oloruntobi I wanna feature in power how can that happen dear 50
Dozie Breezy Emodi Biggest show indeed @ Curtis Keep working smart bro,
Trib Stax That's Great...Tony the ๐Ÿฏ

๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

4.1k reactions 88 comments
Barao Boss Boss Work up 4 g unit 50
Adama Sanoh Lรฉgende Team
Ck Jackson The Uint R.I.P Pee
Neeke Sweetie ๐Ÿ’ฅ๐Ÿ”ฅโšก๏ธโœจ๐Ÿ’ซ๐ŸŒŸโญ๏ธ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ™Œ๐Ÿพโค๏ธ๐Ÿ’ช๐ŸฟโœŠ๐Ÿฟ๐Ÿ‘„๐Ÿ‘…
Yochebed Yisrael R.I.P Praise The Most High!

We are Back to work, season 5 on the way. Check me out, 50Central 9/ 27 10:30 PM BET. #50centralbet

24.2k reactions 1295 comments
Kayleigh Currie Kim Donnan I have just realised how long 50s head is
Jeremy Ahn He's not writing back, he just doesn't care.
Kenny Davis Dre bout to get Christmas canceled on his ass!
Hafiz Adams I really really missed power. I can with to see the season 5
Denville Oor Thats Dre' Ghost put him in a position To get that monet' .,and he got that Money...And we gon take that money"... Eish Season 5 gonne be lit

Take over Time, tune in to the New BET.#50centralbet

1.1k reactions 28 comments
Tom Redrod Hello guys add me please
Polly Klapthor Have USAA๐Ÿ‡บ๐Ÿ‡ธ A CREDIT UNION OR ACTIVE BANK ACCT YOU CAN MAKE $5,000 LEGALLY AND LEGIT TODAY NO MONEY NEEDED TO START INBOX ME ! U.S. ๐Ÿ‡บ๐Ÿ‡ธONLY๐Ÿฆ
King Moss https://youtu.be/ogKE1MOPoek
Kyle Armstrong K Army Ft Percent "Boo" - SoundCloud Listen to K Army Ft Percent "Boo" by K Army #np on #SoundCloud https://soundcloud.com/kyle-armstrong-32/k-army-ft-percent-sing-almost-complete3
King Moss https://youtu.be/ogKE1MOPoek

Me and @mgyllenhaal tonight, I had a ball. I can't wait to work with her on 50Central. #50centralbet

7.2k reactions 102 comments
Alhassan Yussif King 50
D'ebe Mopao King
Lanssana Camara Nice Nice๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
Miterand Nzondumbu c nice i'm ilove yous
Daniel Stormzy Sofahu GREAT

Everything I touch turns to GOLD, you think I'm playing but I'm not. #50centralbet

17.6k reactions 534 comments
Daris Hopkins Gold is so 90s. We're into bronze now, or nickel.
Sbk Sbakento one time i touched my mother's face guess what now she got a pusssy face
Kashana Louther My husband has a web series that's doing pretty well, I wish you can turn that to gold or just watch an episode to show a little support. I know your a busy man.https://youtu.be/xrqWZoOuydo This Is The Link . If you watch thankyou if not still thankyou ...
Maya Chandrika Then touch me please ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜Ž๐Ÿ‘๐Ÿฝ๐Ÿ‘๐Ÿฝ๐Ÿ‘๐Ÿฝ๐Ÿ‘๐Ÿฝ
Salone Onwuhchi Yesss 50 do yr thing always a winner handsome!,

I have some Big ideas, I'm not playing around at all out here. Watch me work!! #50centralbet

23.6k reactions 580 comments
Charmin Burt That suit is everything Fif๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ
Jason Dumler Why does your suit look like morse code?
Aaron Suwilanji Singoyi Hv been listening to your music since I was 10yrs
Joanne Stanley Very nice suit nice background like the combination
Ofulue Chidi Roland fif how about you bring an extension of your record label to nigeria, have always got my inspiration from ya lyrics

I'm getting the job done, watch how things play out. #50centralbet

13.8k reactions 239 comments
Ivan Senoga Nice looking bro, am 40cents
Donna Green So am I getting the job done
Faith Walker just keep ur strength only u&God knows ur next move ! I love ur success
Cindy Blackwood That's a suit only you can pull that off
EL Lee Et Turner Once again, that's a bad ass suit bro...

Who remembers this joint? G-Unit - Nah I'm Talking Bout (Official Video)

4.9k reactions 134 comments
Yung Lynx Blues I've been grinding ma whole life nigga, fuck talking bout
Kemist Brown I've been shiting check in bathroom nigga ...nah talking bout ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ซ
Darlington Mapatha King-dee 50 m a lifetime fan dawg. n this here was too nice rhythm flow. n all G.
A Doub Thomas 50 Cent I was just bumping this on my way to worl
Jimmy Junior This was a raw track the production was tight and the lyrics I still play this from time to time

Good morning, don't forget to check out the New BET 9/27 The take over is real watch how fast, I get rid of the wack shit on the network. LOL #50centralbet

3.3k reactions 91 comments
Marcia Wyatt Do it boo๐Ÿ‘Š๐Ÿฝ
Joyce Jordan Be sure to watch.
A C Shekora Jamison Reloaded
Dollaz Rich Razor Sharp.......Zip..zip....
Keisha Robinson Do your thing Sir!!!!!

Michael Rainey Jr aka Tariq from POWER Talks Being the Youngest Villain on TV via Thisis50

134 reactions 16 comments
Le Qui've Felemahe https://www.youtube.com/watch?v=fHRB8ZUbDcI
Brianna Bette Jane https://youtu.be/6BR0K6F6_X8 Check out my club vid with Rae sremmurd
Carl Orwin Charlie Falcon
Mamu Djanna io
Limits Ak Fuk power niggah dumb word

4.9k reactions 205 comments
Latanoyi Zinerman First third on each album tell him I'm his wife and waiting
Ty Wy It was downhill from there
Jack Del Bisongo I get money ๐Ÿ’ฐ, Inda club, candy shop, Window shopper ๐Ÿ‘Ÿ
Kelly Miller Hes thinkin Kelly Baby u gotta call me.lol
Ryno Scheepers the last time you dropped a dope album

๐Ÿ˜ณdoes this mean I'm insensitive, if so why are you laughing. LOL ๐Ÿ˜†#50centralbet

10.6k reactions 5948 comments
Sashie Kool Hannibal Stop sign wanted her to stop talking ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Khaled A Mohamed I couldn't stop laughing ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Ciaron Mc Gourty This happened in Ireland like 2 years ago, the reporters name is Teresa Mannion
Stanene Douglas I was laughing to dont feel bad.
Ivan Milenkoviฤ‡ When you have no any weapon, but you still gotta get dat headshot.. Curtis Isak

Tune in to the new BET 9/27 10:30pm 50Central

7.1k reactions 75 comments
Dollaz Rich Ha...ha.....ha....... Lol enjoy. That fucking great.
BaBa Tto Sai Boss boss Fifty
Janice Dunbar GO CURTIS GO LOOK ๐Ÿ‘€ AT MY BABY SHINING ๐Ÿ’Ž ๐Ÿ’‹
BaBa Tto Sai Sorry boss boss FITY
Marcky Marcelo Jorge My niggas Wow On time โœŒ๐Ÿพ๏ธ๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ™‹๐Ÿฝ๐Ÿ™‹๐Ÿฝ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‘๐Ÿพ

I'm chilling looking at clothes and shit, then this motherfucker come steal the show. ๐Ÿคฆโ€โ™‚๏ธsmh @teyanataylor was on some other shit last night. #50centralbet

10.3k reactions 331 comments
Tracylee Suggalee Lee Johnstone Just what the world needs more hoe s ..that only have an ass to show lmoa
Jay Zman Yo why is she doing the same dance as she does in the Kanye west faded video haha
Simonia MeChelle "Well...doing da thang!" #GoGull a work out indeed her husband digging dhat.
Jane Mathers Did she walk into the wrong place? Did she think it was a strip club?
Reuben Jay Raymond Pretty sad how everyone there is on thier phones filming. Like you're there. Just be... there

Damn ๐Ÿ˜ณ @casanova_2x and @artisthbtl want to know what's gonna happen ON POWER next season Bad.LOL

1.5k reactions 60 comments
Marcia Brady Y'all ๐Ÿ’›๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿ’šโค
OG Donald Turner Jr. Tariq gone take the reigns
Miso Sweet Bad acting.
Cattina Farmer Kentcy Me too
Jeana Ellis When does next season come on 50??

lol Now I'm gonna do some more shit that hasn't been done. #50centralbet

6.5k reactions 125 comments
Mckinley Richards Good shit bro. Holla at me . I have all types of $$ making adventures
Odwa Mahashe the energy 50 has makes me keep pushing in life
Laa Roussi That's gonna be fire if u work with Denzel
Oro Lunรกtico Ayo 50 I know you learned a lot from hanging with The Legendary Denzel Washington therefore we gonna see His ART Touch in your TV shows
Frass Man Maad thing only Real know Real!!! General move

Fool I'm so Big I swat ya kinda fly. LOL Im cleaner then the board of Health out this motherfucker. #50centralbet

28.1k reactions 519 comments
Domanese Cawthorn Hey 50 cent have a safe and bless weekend
Sandra Pam So so cute, look at those muscles, yummy
Snep Snepy Ce-ai patroane de te inkordezy asa? Sa unflat muskiu pe tn knd teay dus la mol?
Salone Onwuhchi That's the way handsome!,
Cecelia Olmeda Nice picture ๐Ÿ’๐Ÿป 50 million baby ๐Ÿ’ฐ๐Ÿ’ฐ๐Ÿ’ฐ๐Ÿ’ฐ๐Ÿ’ฐ๐Ÿ’ฐ๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฐ๐Ÿ’ฐ๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ฐ๐Ÿ’ฐ๐Ÿ’ฐ๐Ÿ’ฐ๐Ÿ’ฐ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜‚ That's your new name ๐Ÿ˜‚

I'm getting fly right now, (Philipp Plein) I Run New York. #50centralbet

21.3k reactions 347 comments
John Kelvin You are now grown up will you pls stop those nasty of yours......
Anas Boubou Mouad partenariat jdida hadchee kamel ayssiftouh lina
Akot Manyuat 50 cent I don't know that you cheated people, I was inbox by your admin that I won one million USD during your give away combination money with Floyd. conor . now nothing yields good result to me. I have done all the requirements needed my age, ...
David Woody Proud of u 50 do the right thing send some to florida God bless
Gaberiala Ramos 50 got it rolling --- don't miss a stroke--- I'm to say proud of you & attitude-----โ˜†keep it smooth--- SIR๐Ÿ‘„
Next page

Last updated hashtags

USongsofExperience UBestThing UvsKygo KeepItKardashian KUWTK JCVD soldout CircoSoledad USTour CircoSoledadLaGira Mexico SacaleLaLenguaAlLunes TerapiaDeAmor HappyMonday terremoto PrayForMexico sismo FuerzaMexico Comparte RecemosporMexico DiosNosBendiga SismoCdMx UNICEF UnicefMexico DayofTheGusano FeedTheMachine fallontonight MDNASKIN keeppushingme fun